تبليغات X
هیتر صنعتی
فن سانتریفیوژ
چاپ مقاله
خرید گیفت کارت
صرافی
پرتال تبلیغات
تاريخ : 17 مهر 1396 | 15:03 | نویسنده : portalvas | بازدید : 104

اینفلوئنسر مارکتینگ

اولین­ همایش­ اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات از طریق افراد تاثیر گذار

راه حل های تبلیغات اثربخش و کم هزینه

اینفلوئنسر­مارکتینگ­­امروزه به یکی از کانال‌های اثربخش برای جذب مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ توسط Augure انجام شد، اینفلوئنسرها بیشتر با سه ویژگی زیر تعریف شده‌اند:
• ۷۹ درصد می‌گویند اینفلوئنسرها قادرند نظرات را جلب کنند و واکنش‌ ایجاد کنند.
• ۷۳ درصد می‌گویند اینفلوئنسرها جوامع آنلاین بزرگ متمرکز بر موضوعات خاص را دارند.
• ۶۲ درصد معتقدند اینفلوئنسرها سهم مهمی در یک موضوع دارند.

اهداف­ همایش:

۱-­­ آشنایی ­برندها و کسب و کارهای نوپا­ با­ کاربردهای­اینفلوئنسر مارکتینگ
۲-­­­ کمک به ارتقا کیفیت ­کمپین های تبلیغاتی
۳-­ بررسی و تحلیل­ کمپین­های برگزار شده ­اینفلوئنسر مارکتینگ
۴-­ ایجاد شبکه کاری بین ­اینفلوئنسرها ­و ­برندها
۵-­آموزش­ به کسانی که می خواهد شغل­­ اینفلوئنسر­ را انتخاب کنند .
۶- چگونگی طراحی و مدیریت کمپین های­اینفلوئنسر­مارکتینگ

مخاطبین ­همایش­:

۱- شرکت های­ تبلیغاتی
۲-­برندها و کسب و کار های جدید
۳-­استارتاپ­ها
۴- اینفلوئنسرها
۵- افرادی که می خواهند شغل اینفلوئنسری را انتخاب کنند .

سخنران: مهندس مهدی نوروزی

زمان برگزاری:­چهارشنبه ۱۹ مهر ساعت ۱۶:۰۰





امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
نظر بصورت خصوصی ارسال شود

این نظر توسط دانلود آهنگ جدید در تاریخ يکشنبه 24 مهر 1396 و 9:09 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت مدیر وبلاگ مطلب خیلی خوب بود مرسی